Wanneer is het tijd voor een nieuwe huisstijl? Wij hebben deze gesprekken vaak met onze klanten. Wij adviseren geregeld om scherp te zijn en te blijven op de eigen uitstraling en middelen. Past het nog bij waar je voor staat? Past het nog bij deze tijd? Is het nog steeds goed toe te passen in alle middelen en past het bij de huidige techniek? Of is er een andere aanleiding voor een (gedeeltelijke) nieuwe huisstijl? Bij fresh focus vonden we dat het tijd was voor een nieuwe look. We zijn trots op het resultaat.
Wel een beetje spannend
Spannend is het ook natuurlijk. Want, de naam is herkenbaar, maar dat was de huisstijl ook. Raak je die herkenbaarheid nu niet kwijt?
De naam blijft. De kleur paars ook. En nog belangrijker: de dienstverlening is onveranderd.
Strakker en frisser
We hebben gekozen voor een strakker, frisser geheel, passend bij deze tijd. En een beeldmerk dat alles samenvat en goed toepasbaar is. Het symboliseert samenwerking, een stukje verleden, heden en toekomst. Een stempel, omdat wij die graag ergens op drukken. En een eigentijds tintje met een zelf ontworpen lettertype.
Het was en is een mooi proces, de huisstijlontwikkeling. We hebben dit met het complete team gedaan en zullen dit blijven doorontwikkelen. Iedereen is betrokken vanuit eigen passie en professie, samen zijn we fresh focus.